Sjuker., och Skövde i helgen!

aaattchooooooooo
och hej förresten.,
Var hemma från skolan idag, helt genomförkyld., lite komiskt för mina ögon är så rinniga att det ser ut som att jag gråter hela tiden!

Annars har jag vart hos tandläkarn, lika kul som vanligt ungefär.,. Jag har också legat ute i solen och pluggat franska, har inte funkat så bra, har somnat tre gånger :P Men det var mycket skönt :D

Igår bestämde vi att det blir ett litet Skövdebesök nu på fredag till lördag, det ska bli riktigt kul :D Det var alldeles för länge sen jag var där, har verkligen saknat det! Rambo, folket, dialekten., aah hela nu-drar-vi-till-skövde-grejen :) Förhoppningsvis blir det fler besök nu när skolan börjar lugna ner sej och så., sen hoppas jag att de kanske vill komma hit med., Hade vart kul :)

Fick förresten brev från sts om förberedelselägret idag, jag har nämligen inte anmält mej till det., Tyckte det var onödigt att åka tidigare än man redan ska liksom, vill ha så mycket sommarlov här hemma som möjligt :) Många säger att förberedelselägret var en av de bästa grejerna med deras utbytesår, men jag bangar det ändå., Känns bäst så!

Aja, Ha det :)

Gammal Skövdebild :)




Kommentarer
Postat av: Bullen

saknaaaaaa (L)

2008-04-24 @ 13:39:44
Postat av: gabban

jaa skövde :)

2008-04-24 @ 19:33:49
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0