Glad

:D
Glad dag har precis passerat, har inte vart mycket som gått fel !
Fick tillbaka mattenationella och fick tre stora, mycket vackra bokstäver i det övre högra hörnet! Stört skönt, det kan ha ändrat mitt betyg totalt :)
Var hos Evelina, sångpedagogen, och det gick ganska bra! Hon hjälpte mej med No Air och nu känns hela den uppspelningen mycket bättre !
Det regnade inne i stan, satte mej på bussen och åker ut till Billdal och strålande solsken ! Hur fin är inte den? mahah suckers som har kort väg till och från skolan, idag hade vi iaf bättre väder :)
Tränade fotboll på Billdalsvallen med the whole gang, alltid kul :D 

Dagen började iof inte lika bra då jag körde en störtdykning från trottoaren ner på gatan precis utanför Sahlgrenska sjukhusets busshållsplats och skrapade upp båda knäna och handflatan, men värst av allt - mina älskade jeans. Hoppas att det ser mindre håligt ut när de har tvättats igen., menmen, utskämd och lite röd sådär i ansiktet, som vanligt, reste jag mej upp, skrapade av knäna och log mot bilen som nästan körde över mej :)
Trillade sen på träningen och slog i knäet igen, så nu är det lite svullet och dant., men det är inget man dör av ! :D
En annan tabbe under dagen var beeptestet :S Det gick verkligen inte så bra som jag hade velat, men så går det ibland! Känner mej duktig som både gjort beeptestet och tränat idag, kan nu med att äta lite mer ben & jerry's :D

Allt har en fram och en baksida, livet blir mycket roligare om man vänder och vrider så att det är framsidorna som syns mest :)

Det är precis vad jag har gjort idag och nu är jag ganska glad rätt igenom ! Hoppas ni sötnötiga läsare testar på det nån gång :)

Just det ja! Imorgon går jag i skolan mellan 08.15 och 13.50, alla gratulationssamtal hänvisas därför till tider utanför detta, bara så ni vet., neej skojja, men skicka gärna åtminstoneen snabb tanke till en liten, stackars, förvirrad tjej som inte fattar vart tiden tar vägen :)

Kram och Puss Bomullstuss <3

:)

Gammal bild på mitt förra lag, men men., fotboll ftw anyways ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0