6

Jag och Gabbie hade skåp nummer sexhundrasextiosex förra året, jag har just nu ca sex miljarder bilder på min dator, sexhundrasextiosex råkar också vara djävulens nummer, jag ska gifta mej med Amanda när vi är sextiosex, när jag var sex år gammal ville jag bli en röd ängel när jag kom till himlen, om man har sex kan man bli gravid, två treor är lika med sex, vårt telefonnummer till landet börjar med siffran sex, jag har haft nummer sex på en matchtröja en gång, jag kollar just nu på kanal sex på tv (ska inte misstolkas, det är inte som det kan låta), jag har två sexor i mitt personnummer, vi sprang sex varv runt planen igår på fotbollsträningen, på måndag är det den sjätte oktober, i morse var det sextiosex° F när vi väntade på bussen,. Jag skulle kunna hålla på hur länge som helst. Det jag egentligen vill få sagt är att jag nu har vart här i sex veckor ! Det känns som att det var evigheter sen jag var hemma, men det känns ändå som att tiden här har gått fort.

I natt drömde jag att jag träffade Amanda och att hon sa att jag var tjock. Kanske borde sluta äta pizza på lunchen?

Blev intervjuad för the yearbook idag, jag och alla andra utbytesstudenter ska få en egen sida ! Det bästa med det hela var att vi slapp en halvtimma av second period = Engelska ! :D Superskönt! Sen var det kul att träffa de andra igen, man får verkligen en speciell kontakt med de andra utbytesstudenterna utan att egentligen känna dem alls ! :)

Fick mitt skol-ID som man behöver ifall man skulle få detention, bara för att ni är så söta så får ni en bild :) 



Nu ska jag sova en stund, fredag imorgon och sen helg ! Underbart ! Kul att se att jag äntligen fick lite reaktion och adresser att skriva till, har redan börjat lite ! :)

<3



Kommentarer
Postat av: A

hahaha snuttan! tiden går jättefort!

och jag skulle aldrig kalla dig tjock!! så fortsätt med pizzan!!

49 år kvar!

<3

2008-10-03 @ 10:15:08
Postat av: farmor

Mitt personnummer är 5222 - tre x 2 = sex!!!!!! kRAM

2008-10-03 @ 12:46:29
Postat av: julia

vad långt hår du har fått! fiin (L)

2008-10-03 @ 13:27:28
Postat av: Linnéa

Hm. Sitter och försöker komma på något med siffran sex. Men jag kommer inte på :( hahaha. Gillar ID-grejen. Kooling! ;D <3

2008-10-03 @ 15:48:50
Postat av: Maximilian Larzon

och mitt svenska telenummer är 070 15 666 13



Hoppas att livet leker giiiiiiiiiirl, miss you!

2008-10-03 @ 18:13:13
URL: http://donmaximilian.blogg.se/
Postat av: Daniel

Har det verkligen gått 6 veckor. Ibland känns det som om jag såg dig bara häromdagen, och ibland känns det som om jag inte har kramat dig på evigheter... konstigt...

2008-10-03 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0