Happy Birthday to mee !

Haha jag hade precis den bästa kvällen jag har haft sen jag kom hit ! Var och åt middag med en två tjejer från min fotboll; Chandler och Lexi, och Chandlers familj. Vi var på en mexikansk restaurang och det var supermysigt ! Skrattade oavbrutet åt Lexis goofyness, konstiga frågor jag har fått sen jag kom hit, Chandlers söndergoa mammas dansmoves osv. Kvällens höjdpunkter ;
Lexi frågar Lina om vi har bilar i Sverige, Lisa, Chandlers mamma, mimar loss till en sång som spelas live av en gubbe, Lexi frågar om jag kan lära henne någon svensk fras och ber mej sedan översätta "jag måste gå på toa", Lexi är överlycklig över att hon kan säga jultomten (fast hon säger julltomtom), Lina försöker göra sej förstådd på engelska i en högljudd restaurang, Lexi håller nästan på att ta livet av sej när hon får höra att jag aldrig ätit på chick-fil-A (restaurang här i Texas som har en ko som symbol och "eat mor chickin" som slogan) osv,.

Den största grejen med kvällen var dock en helt annan händelse. Lexi och Chandler bestämde sej nämligen för att ha lite kul och säga till restaurangen att det var min födelsedag., Så helt plötsligt, från no where,  kommer en hel drös med mexikaner framspringandes, sjungandes happy birthday, sätter en fet, vit och silvrig, mexikansk hatt på mej, tar två kort och ger mej en kaka. Haha ! Vi skrattade så vi höll på att dö., Sen började killen som spelade musik på restaurangen spela Happy birthday och sjöng för mej, då hakar hela restaurangen på ! Och herre vad de sjunger! Ett utrop "To Lina, all the way from Sweden" och en stor applåd fick avsluta det hela.. Hahah sjuka e dom, mina vänner :) En av bilderna på mej i hatten kommer för evigt att sitta på deras födelsedagsvägg., Ojojoj, det ni ! När vi gick ut från restaurangen sa precis varenda en vi gick förbi "happy birthday Lina!" haha., Fick nästan lite dåligt samvete.. Men neeh, hade grymt kul ! :D

Nu ska jag sova, ny dag imorgon !

<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHAHAHA

Jaag asgarvar. Klockrent ju :D

2008-10-09 @ 17:45:48
Postat av: Sofia

Va klockrent! Saknar dig lina..

2008-10-09 @ 18:10:48
Postat av: SKärhamn-Linnéa!

Haha, såå bra!! du hade mig redan när jag läste att den ena tjejen heter chandler ;) xD

2008-10-09 @ 18:39:42
Postat av: Anonym

haha Härligt folk! :D Och grattis i efterskott såklart ;)

2008-10-09 @ 21:27:25
Postat av: Josefine

shit ja måste lära mig att skriva mitt namn, de är tydligen något jag verkligen inte kan komma ihåg!

Min kommentar över också.. fast de kanske du fattade ;) <3

2008-10-09 @ 21:28:33
Postat av: Victoria

Guud va häftigt att få en sådan uppvaktelse! Många grattiskramar från mig PUSS&KRAAAAM

2008-10-09 @ 22:52:21
Postat av: Amanda

hahaha vilka härliga vänner!

det känns bra att veta! <3

pussss<3<3<3<33333

2008-10-11 @ 00:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0