Home


Nu har jag vart hemma i snart två dagar, fastnade i Chicago över natten i tisdags så jag fick flyga in till Danmark den 18onde istället för Gbg den 17. Det känns konstigt att vara hemma. Har knappt haft en stund för mej själv och det tror jag är bra. Har inte hunnit tänka så mycket på hur jag känner. Jag saknar vissa av mina kompisar så sjukt mycket redan och det känns nästan som att det bara var en dröm. Att jag liksom bara drömt ihop mitt år i Flower Mound.. och det gillar jag inte alls för så var det ju inte. Vet inte hur många gånger jag sagt "men hemma gör vi såhär.." eller liknande och menat Texas när jag sagt hemma. 

Ska försöka blogga när jag inte är supertrött och förvirrad, det kan nog ta några dagar. Men aah.. Nu blir det ju bara babbel ändå.

<3

Kommentarer
Postat av: IIdaIda

Vad kosntigt det måste kännas. Vill bara säga att det har varit jätte kul att läsa din blogg. Känns som en bra förberedelse när jag åker snart :)

2009-06-21 @ 18:13:45
Postat av: IIdaIda

Vad kosntigt det måste kännas. Vill bara säga att det har varit jätte kul att läsa din blogg. Känns som en bra förberedelse när jag åker snart :)

2009-06-21 @ 18:13:55
Postat av: Anna

Hej där :) såg ditt klipp på youtube när du sjöng "a drop in the ocean", du var jätte duktig, och då undrar jag om du skulle vilja vara gullig och skicka mig ackorden? :)



Tack på förhand// Anna.

2010-01-02 @ 01:03:18
URL: http://pussannaa.blogg.se/
Postat av: L I N N E A A L S B E R G ♥

Fin blogg, :) Vad händer i helgen?

2010-05-13 @ 10:58:55
URL: http://alsbergs.blogg.se/
Postat av: sarah

din blogg är fin . kolla gärna in min blogg om du har tid;)

2010-06-09 @ 16:41:03
URL: http://sarahgoldman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0