I feel so hung when I hang w/ Asians


Festen blev inställd pga fortsatt storm och regn. I morse sa de på vädret att vi kanske skulle få fler tornados idag på eftermiddagen och vi beslöt då att skjuta upp den till på måndag. Ungefär klockan fem klarnade allt upp på en sekund och det var strålande solsken, inte ett virvlande moln så långt ögat kunde nå, men vi hade redan sagt till alla och vi kunde inte ändra tillbaka den så sent. Så på måndag (dagen innan jag åker..) blir det partaj ser ni!

Eftersom planerna för kvällen inte längre gällde så bestämde Chandler, Ethan, Angela och jag oss för att åka in till downtown Dallas och äta på Dick's Last Resort (en restaurang där personalen är tyken mot dej). Där får alla pappershattar med elaka/snuskiga texter på, på min stod det t ex "I gave my teacher an apple.. and he took my cherry", på Chan's stod det "Football team's booty call" osv. Det var väldigt kul att sitta och läsa allas hattar, ett killgäng som bestod av 80% asiater var där för att fira någons födelsedag och på en av icke-asiaternas hatt stod det "I feel so hung when I hang w/ Asians" och på en annans "I lead all of these guys in world of warcraft". Mycket skratt och god mat! Ethan berättade för bandet att jag var från Sverige och snart skulle åka hem och fick dem att ta upp mej på scenen. Väl där uppe fick sångaren mej att dansa och sedan tvingade de upp Chan och Angela med och vi stod och dansade loss en liten stund. Folket klappade faktiskt lite åt oss när vi äntligen fick gå tillbaka och sätta oss.. Kvällen avslutades med glass på Baskin Robbins och nu sitter jag här i mitt rum. Mitt rum som bara är mitt i mindre fem dagar till. Mitt rum som numera har en halvpackad resväska mitt på golvet och kläder överallt. Kläderna har iof legat där ett tag, men ni fattar grejen.

Tacka gudarna för att vädret äntligen lugnat ner sej iaf, kanske kan man få sova lite i natt och inte vakna av åska var och varannan sekund.

<3

Kommentarer
Postat av: M.Kerstin

Hej gumman! Det har varit jättekul att följa ditt liv over there och dina roliga inlägg. Förstår att allt känns uppochner just nu. Svårt och overkligt att lämna allt och alla efter så lång tid. Du har uppenbarligen fått en ny familj och vänner för livet och dom finns ju kvar för dig. Här hemma är vi hur många som helst som längtar efter dej och ser fram emot att se dig snart igen - så du får offra dig!! See you very soon! Love M&K

2009-06-12 @ 08:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0