Nut creme


Satt och åt nöt creme idag (fick det i en av födelsedagsgodispåsarna, hade verkligen glömt bort hur gott det är..) och Chandler kommer fram till mej. En mycket trevlig konversation följer:

C : Whats that poop youre eating?
L : It's not poop, it's sooo good! Try some!
C : I don't want your poop!!
L : It's not poop and I promise you'll like it!
C : Then what is it?
L : It's called nut creme.

Sekunden efter att jag sagt det sista insåg jag hur det lät. Sekunden efter den sekunden låg vi båda på golvet och skrattade så vi grät.

Gårdagen spenderades vid Chandler's fysik projekt som är ett riktigt ånt amerikanskt ett, ett sånt som man bara ser på tv haha.. Målet är att få en flagga att komma till toppen och man måste ha sex olika steg på vägen.


snyggt va? :)

ska försöka få upp en video på den snart...

<3

Kommentarer
Postat av: Mams

Nöt kräm mums...

Härligt projekt!

Puss

2009-06-04 @ 07:08:48
Postat av: Grundius

Oj gud va kul det ser ut med fysik grejen! Min roligaste fysik lektion hittills var när min lärare eva visade hur vågor kunde göra sönder broar på youtube.. Otroligt spännande.. hmm..!

2009-06-10 @ 16:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0