Oh Gosh


För att utreda lite missförstånd så måste jag förklara för både MORBROR Daniel och MAMMA Petra att jag skrev att Louise är världens bästa MOSTER. Ingen av er kan ens tävla i kategorin Linas bästa moster eftersom att ingen av er är moster till mej. Sen är ni ligger rätt bra till på bästa morbror och mamma har ju med annat att göra!

Idag har jag en vecka kvar här.

Taylor ska komma om några minuter och hämta upp mej och så ska vi åka till Lifetime och träna och sola. Antagligen mest sola, men man kan ju låtsas att vi ska träna lite med :) Sen ska vi också fixa lite för imorgon då vi ska åka till Hurricane Harbour (vattenpark) med några kompisar! Ska bli jättekul :) I eftermiddag ska jag och Chandler planera det sista inför torsdag också och äntligen få iväg lite inbjudningar.

<3

Kommentarer
Postat av: IIdaIda

vad händer på torsdag :)?

2009-06-09 @ 18:30:58
Postat av: Pappa

Men JAG då!?! Vilken kategori tävlar jag i? Världens bästa påsbärare eller??



<3

2009-06-09 @ 21:10:46
Postat av: Moster Louise :)

I love you min fina Lina! Världens stoltaste moster det är vad jag är! Ilu

2009-06-10 @ 00:36:05
Postat av: mamsi

Härligt!

;)

Love you!

2009-06-10 @ 07:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0