Sista taco tuesday


Idag var min sista hela tisdag här vilket innebar min sista taco tuesday. Usch vad jag kommer sakna min three crispy beef tacos for three dollars and 33 cents. Får ta och starta något sådant hemma tycker jag!

Förresten så hade jag rätt, jag och Taylor tränade inte det minsta i förmiddags. Vi satt ute vid poolen och spanade på världens snyggaste livvakt i två timmar istället.

Ida undrade vad som händer på torsdag och det är så att jag ska ha en liten avskedsfest då! Så nu har vi bjudit in folk och börjat handla dekorationer (amerikanskt tema, precis som på Gabbies insåg jag när jag kollade hennes blogg haha). Det ska bli kul att ha alla tillsammans, men svårt som fasiken att säga hej då.

Håll förresten tummarna allihopa för att Gabbie kommer hem säkert, hon lyfter i morgon bitti (vår tid) och kommer fram klockan 10.45 på torsdag (er tid). 

Nu ska jag sova, upp tidigt i morgon för vattenpark!!

<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Tog du kort på läckerbiten? :)

2009-06-11 @ 15:29:01
Postat av: IIdaIda

haha tack för svaret :)

2009-06-13 @ 12:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0