Sommarkanslor?


Sitter i third period och "jobbar pa mitt final project". Det gar mycket bra. Kollade runt lite pa bilddagboken (som ar en av fa sidor som min skola inte har blockat av, I <3 being swedish haha) och sag hur manga av mina kompisar har lagt upp soliga bilder och skriver hur mycket sommarkanslor alla har. Det fick mej att fundera lite och jag insag att jag inte har nagra alls. Det ar nu bara fyra dagar kvar i skolan, det ar soligt och minst 30 grader och jag har spenderat atminstonde en timme i var pool varje dag den senaste veckan och anda har jag inte det dar sommarpirret i magen. Om jag hade vart hemma och haft fyra dagar kvar i skolan hade jag vart mer excited than ever. Ar det for att jag ar har borta och aldrig riktigt hade den langa, jobbigt morka vintern? Eller kanske for att jag ska aka sa snart att jag inte riktigt ser fram emot att det ska bli sommar helt? For att jag inte hor folk ga runt och nynna "med solen i ryggen och vinden i mitt har..." (vagorna gungar mej ar det storsta sommartecknet som finns)? Eller for att jag missade alla varfikor vid kungsportsplatsen? Tiden har gatt sa fort att jag inte hunnit inse att det ar juni. Vilket jag faktiskt (fullt arligt) inte insag forens jag skrev det for typ tre sekunder sedan. Det ar juni for i helskottans. Forsta riktiga sommarmanaden ar har och jag hann inte ens med att kora det arliga varskriket (forlat Ronja). Nej, det far bli skarpning pa detta ! Nu ska jag ut och njuta av vadret! Eller ja.. om 2 timmar och tio minuter...

<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag kan ju säga så mycket som att man dör av värmen här hemma. helt sjuukligt varmt är det. otacksamt varmt. tänk dig 80an liksom.

2009-06-01 @ 21:08:51
Postat av: Mamma

Gu va jag e stolt att du är min dotter!

Love you Tullan!

<3

2009-06-01 @ 23:01:27
Postat av: Pappa

Sommartider HEJ HEJ sommartider, funkar också bra! Har du kommit åt bilderna ännu?



L U <3

2009-06-01 @ 23:02:00
Postat av: Louise

Jag kände precis likadant alla år i Santa Barbara. Varför tror du att jag jämt var blekast när jag kom hem på besök på somrarna? Svenska sommaren är härlig och ännu bättre blir den när du är här!

xo

2009-06-02 @ 16:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0