Världens bästa moster


Jag vill bara berätta för alla er där hemma att jag har världens bästa moster. Om någon av er tror att ni har en som är bättre så har ni fel.

Idag spenderades i princip hela dagen i poolen här hemma, men Chandler, Carley, Alaena, Mackenzie, Ethan och Reid. Mycket trevligt! Sen nu senare så åkte Chandler, Ethan, Reid och jag till bion i Highland Village och såg Hangover. Har den kommit till Sverige än? Om den har det - GÅ OCH SE DEN. Det var den roligaste filmen jag någonsin sett, fullt ärligt. Den påminner lite om Dude, where's my car, fast den är ännu roligare. Nu är klockan 1.30 am så jag måste sova. Hoppas ni har en trevlig avslutning där hemma!! Sjung lite "Vågorna Gungar Mig" åt mej!

<3

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Vaddå Bäst?

Tänk på alla som tänker: jag då! :)

Som jag! Det var ju ändå jag som kämpade i 26 jävliga timmar och inte min lilla syster! GRRRR



Kan trösta dig med att jag som din mamma Ändå alltid kommer att älska dig hur mycket som helst trots alla grodor som hoppar ur din mun! :) <3

2009-06-09 @ 13:58:31
Postat av: Daniel (på jobbet)

snyft... snörvel...

2009-06-09 @ 15:36:50
Postat av: PAPPA

Jag då! Utan mig hade du inte ens funnits!! Tänk på det..... Puss

2009-06-09 @ 18:24:44
Postat av: Jesper

jag sjöng extra högt... timo räisinen kom och sjöng för oss alla:) Love u

2009-06-09 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0