Wakeboarding at the lake!


Igår tvingades jag säga mitt första riktigt jobbiga hej då, Marie ska till Florida imorgon och kan inte komma på min fest på måndag.. Vi åkte till Bahama Bucks eftersom det har blivit lite "vår grej" och hon gav mej ett smyckesskrin och ett jättefint brev. Hon lovade även att komma och hälsa på mej i Sverige om två år då hon ska till Tyskland (hennes familj bodde där i 6 år när hon var yngre).. Då blev jag lite arg på henne och förklarade att jag faktiskt ska tillbaka hit inom två år. Så det så.

Idag var vi ute hela dagen på en sjö inte långt härifrån, vi badade, åkte wakebord, surfade och hade det allmänt kul! Vi köpte kyckling och bisquits från Chicken Express (ny favorit) och åt i båten, mums!

Nu är jag hur trött som helst och har ont i lompan (som Nova kallar den) efter allt trillande så jag ska sova! Carley ska sova i min (hennes) säng i natt för att Chandler har haft massa myror och äckelgrejer i sitt rum.. Mysigt!

Två och en halv dag kvar nu.. En väska är färdigpackad, en to go!

<3

Kommentarer
Postat av: mamsi

Va jobbigt och va mysigt!

Bra jobbat!

Du kan tro att landet blir fint nu kämpar vi som små blå för att få flytta dit!

Jag kan inte fatta att du kommer hem hur overkligt som helst men alldeles alldeles underbart!

Love U

2009-06-14 @ 07:57:10
Postat av: G

Jag ar i skarhamn!! Vickans dator.. det ar jattemysigt =) Duktigt med forsta hejda avklarat! det blir bara battre och skärhamn är jättemysigt och fint och vi väntar alla på dig ! Ska träffa daniel chrille sebastian och anton nu. Sitter här med vickan :) det kommer bli mysigt att komma hem jag lovar. Ville bara säga det... för ja, jag vet att du inte riktigt velat hem. Men vi väntar och det är mysigt ! Lycka till med hejdå-en,.. tro mig jag vet hur det känns =( Puss gumman! Du är duktig!

2009-06-14 @ 18:03:58
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Louise

Va? Bara en till resväska? Jag är impad! Luv ya

2009-06-14 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0