18 år och överraskad


Jag har haft en helt underbar födelsedag med så sjukt mycket överraskningar att jag inte vet var jag ska börja. Pappabesök, svensk tårta, mexikansk överraskningsfest, körhalsband, skype/telefonsamtal, sms och jag vet inte vad mer. Kom precis hem och är hur trött som helst, det finns begränsningar för hur mycket suprises en 18 åring kan ta på sin födelsedag. Klockan är 12.24 och jag ska upp om 7 och spela flag football,. TACK så jättemycket i alla fall, alla ni söta som smsat/facebookat/bilddagbokat/bloggkommenterat/ringt eller bara skänkt en tanke till lilla mej här borta på andra sidan jorden. Eller lilla och lilla förresten, nu är jag ju inte liten längre..

Berättar mer och lägger upp bilder i morgon!

<3

Kommentarer
Postat av: Mamma å Jeppe i sverige!

Härligt att allt blev så bra :)

2009-05-24 @ 01:03:54
Postat av: Ann

Fick ditt mobilnr av mamma, men bild o meddelade gick inte fram. Skickade därför via pappas mobil som vi hoppas du fick? Kul att din dag blev så lyckad!

Många kramar från Yann Noah Martin o mig

2009-05-25 @ 08:20:07
Postat av: Grundius

Grattis grattis, igen! :D

Skickade sms också, vet dock inte om de kom fram .. Men de är tanken som räknas! Kul att dagen var lyckad iaf! Puss!

2009-05-25 @ 23:18:00
Postat av: Morfar och Kerstin

Ett sent grattis till vårt äldsta Barnbarn. Tänk att det är 18 år sedan vi fick se dig förta gången - söt redan då. I går kom vi hem från en sent beslutad semesterresa till Grekiska Zakynthos ön. Helt underbart väder och badvatten. Lägenhet 10 meter från vattnet.

Nu ses vi snart, vi längtar

2009-05-27 @ 12:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0